[silindi] Bıktım artık bıktımmmm o derece dökülüyo 3 ay oldu öyle bir dökülüyo anlatamam elimi sürmeden yerler saç
Kuzumveben Selda7 kan ilaci yani demir vitamini kullandiniz mi dogumdan sonra herkeste oluyor dokulma ama baktirin kan degerlerinize yinede
Selda7 Feri Mom0870 bende aynı durumdayım artık aynaya bakmak istemiyorum zaten göbeğim ve kilolarım gitmedi dışarıya çıkmak istemiyorum doğumdan önce 50 kiloydum şimdi 62 kiloyum 😢😢
Selda7 Mom0870 benim gitmedi 3 aydır herseyi yediğim için süt yapar diye annem ve kayınvalidem sürekli bişeyler yedirdiler çok korkuyorum eski kiloma dönemeyeceğim diye
Mom0870 Selda7 emzirirken diyet yapma diyor herkes benim kimse yanımda yok çok yiyemiyorum hep aperatif ve abur cubur doğrusu 😏
Selda7 Mom0870 bende emziriyorum sütüm kesilmesin diye yiyorum çok abur cubur yemiyorum ama işte hiç gitmeyecekmiş gibi bu kilolar aslında kolay kilo veren insanım 27 yaşındayım bu yaşıma kadar 50 yi geçmemiştim şimdi böyle olunca psikolojim bozuluyor
Mete_moms Selda7 valla canım bende baya kısa kestirdim kulak memesi hizasında ancak öyle toparladı benim ki
Selda7 Mom0870 bende giyemiycem bırak bikiniyi elbise bile giymek istemem bu vücutla ki Antalya’da yaşıyorum nasıl olacak bilemiyorum neyse inşallah 😊
Mom0870 Selda7 bikininin üstüne tül felan giymiştim hamileyken yine öyle yaparım bende egedeyim Antalya kadar olmasa da adada olucam yazın buralarda sıcak 😅 hayırlısı olsun. Emzirme dönemi bitsin spor+diyet yapıcam
Mihribaliyarr Selda7 off bugüne kadar hiç dökülmedi diye bende seviniyordum 4 aylık olduk saçlarımı kestireyim dedim kestirmemle dökülmeye başlaması bir oldu tomar tomar gidiyor resmen bende de kel kalcam korkusu başladı
Selda7 Mihribaliyarr aynen benimde öyle oldu kestirdim dökülmeye başladı 2 buçuk aylıkken falan başladı gittikçe artıyor gibi