emirasafmomm Kızlar oğlum bebekten aşırı kabız oluyordu ağlaya ağlaya yapıyordu şuan 15 aylık poposunda meme ucu gibi beze var ve ben çok üzülüyorum her görüşümde nasıl geçer ne yapmak gerekir aynı sorunu yaşayan varmı neler yapıyorsunuz
annevebebegiii__ emirasafmomm geçmiş olsun bende var basur ishal ya da kabız olunca kaşınıyor acı yemiyorum sizde bebeğinizin ishal ya da kabız olmamasına dikkat edin
emirasafmomm annevebebegiii__ peki geçmiyor mu bu illet veya nasıl geçer sarkmış duruyor daha 1 yaşında 😔