Aldığıma çok pişmanım 2 sene önce nisanliyken aileme zorla aldırmıştım heves edip,herkes alma eski moda oldu kimse artık kullanmıyor demişti keşke dinleseydimde almasaydım.kadife inci,nakışlı bir sandık küçük degil anca boş yer kaplıyor, çok gereksiz şuan gözüme o kadar batıyor ki satmayı düşünüyorum letgoda.siz olsanız ne yapardınız var mı sizinde sandıklarınız