8,5 aydan yazıyorum; atak 😂 diş ile de birleşiyor. Geçirdiğim 1 ayı ben bilirim kocacım bilir ❤️ şu an daha iyiyiz. 2 alt 2 üst 4dişi çıktı bu ay içinde. Derdim az geldi bir de uyku eğitimine başladım 😂 şu an çok iyi. Eğitimin 3.günündeyim. Gece uyanmaları azaldı, 9-8 arası uyuyor 2 belki 3 kere kalkıyor. geçen hafta 6-7 kere idi 😂 gittikçe azalıyor, gündüz uykular da 30 dk civarı mutlaka uyanırdı mecbur tekrar ayağıma alırdım artık 1-1,5 saat tek seferde sürüyor.