ileyyy Günaydın bebeğim 4 aylık dün akşam 8 de uyudu şu saat oldu hala uyuyor gece 3 kere beslenmek için uyandı sabahta 1 kerw acaba bu kadar uyuması normal mi yoksa sakıncalı bir durum var mı
tazecikanaaa ileyyy bi kere bizim de bir gün öyle çok uyumuştu bizde eşimle böyle tedirgin olmustuk 🤣🤣 çocuğun başında bekliyoruz ne zaman uyanacak diye ahaha