Valla kim ne dersin desin kocamdan sonra en büyük destekçim oldu yoksa kafayı yiyecektim 🤣 Dudak tiryakisi canım oğlumun bugün emzirmeyi bırakalı 5.günümüz. Ve sandığımdan daha güzel ilerliyor süreç tabi ki yapay zeka sayesinde 😂 Aklınızda bulunsun diye yazıyorum kriz anında, anında faydası oluyor