Oğlum ek gıdaya iştahlı başlamıştı herşey yolundaydı ama 9 aylıkken bi soğuk algınlığı yaşadı ve iştahı gitti, hastalık geçti ama iştahı gelmedi. Pütürlü beslenen bir bebekti hiç püre vs vermedim ama şuan sadece yoğurdu severek yiyor çorba köfte mücver vs deniyorum ama asla içmiyor ve en önemli sorun eline verdiğim hiçbişeyi ağzına götürmüyor. napacsğımı şaşırdım bu durumu yaşayan var mı aranızda