Kızlar 4 aya gırcez 15 gun sonra ve benegım amma ile beslenıyor suan 6.500 kilo 63 cm ve ben 4.5 5 de tadımlara başlayım su vermeye faln dıye dusunuyorum saten mamayı yemıyor pek fazla kasık mama arı mama az az sofradan tadımlar faln ögün degil yanlış anlasılmasın tadım bu aylarda başlayan oldumu nasıl ılerlıyosunuz neler kullanıyosunuz oioi tabakşarfan faln almak istemıyorum daha saglıklı olan marka onerısı ve kasık mama yada arı mama pelte ne yedırıyosunuz başlayanlar