asyae merhaba benim de bebeğim 5 ay 20 günlük. İki aydır saat başı kalkıyor. Her yolu denedim. Memeui azaltmak imkansız vermeyince alana kadar ağlıyor. Biberon tutmuyor, ek gıdaya da henüz başlamadım. Bende versem işe yarar mı ? Siz denediniz mi işe yaradı mı