Bebeğim yaklaşık 2 hafta küvezde kaldı sarılıktan dolayı doktor mama takviyesinde bulunun dedi biberona alışınca eve geldik meme tutmadı verince ağlama krizlerine giriyordu çok zor suan sütümde kesildi sanırım emmedigi için sadece mama içiyor sizin çok çok ısrarcı olmanız gerekiyor mücadele etmeniz lazım pes etmeyin aslında bazılarının yanında işiniz kolay psikoljınıxı sağlam tutun en önemlisi sizin iyi olmanız ozaman bebeğe daha iyi bakarsınız