acemia Bebeğim 2 aylık kundağı ne zaman bırakmalıyım ve kundağa alışmış yapmazsam huzursuz olur diye düşünüyorum ?
tsf acemia bebeğim 5 aylık bende hep kundakla uyuttum 4.aydan sonra güçlenince kundağı kendi kendine açıp uyumaya başladı ara da yapıyorumm dalması için dalınca kendi açıyor
edayilmaz acemia benim oğlum da çok alışmıştı kundaksız asla uyumazdı 5,5 aylık olunca artık sıkılıp kendisi açıp o şekilde uyuya kalıyordu ve zamanla kendisi istemedi