lydrmz Merhaba arkadaşlar ben spiral taktıralı 3 ay oldu. Normalde 4 gün süren adetim 10-12 güne çıktı ve 25 günde bir adet olmaya başladım. Yani kanama olmadan en fazla iki hafta geçiriyorum. Böyle bir durum yaşayam var çıkartmalı mıyım acaba ??
Poyrazbayb lydrmz benimde taktırdıktan sonra adetim 10 günü geçiyordu çalıştıgım için aylarca ihmal ettim en son bıktım ve özele gittim sonuç kaydığını öğrendim. Doktor hiçbir durumda 10 gün kanama normal değil demişti
gizemmmnur lydrmz evet benimde bitmek bilmeyen bir kanamam vardı bende kaydığını öğrendim çıkarttım o yüzden
lydrmz Poyrazbayb Poyrazbayb spiral sonrası kanama artabilir daha uzun sürebilir demişti ama bu kadarı normal değil öyleyse
beybitolat lydrmz evet ya kaymıştır yada yaramamıştır ben taktırırken doktorum öyle söylemişti. Böyle bi durumda hemen çıkartıyoruz demişti
gulsimacansu58 Bana da yaramadı kanama yönünden çok sıkıntı çektim çıkarttırdım da kurtuldum spiral pişmanlıktır benim için hapla korunuyorum şimdi ondan çok daha iyi
Brownintens gulsimacansu58 benimde asırı kanamam oluyo ekstra birde kan ilacları kullanıyorum her ay aynı nasıl faydasını görücem ilacların bilmiyorum doktora gittim b12′de vitamini B vitamini hepsi düşmüş hapı nasıl kullanıyorsunuz Bir de hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz çıkartmayı da düşünemiyorum hamile kalırım hapla diye korkuyorum açıkçası
gulsimacansu58 Brownintens ben memnunum haptan bende kan değerlerime baktırmadım benimde düşmüştür kesin de ilacımın adı Olarista adet olunca devam hiç bırakmıyorsun ilacı
Brownintens gulsimacansu58 teşekkür ederim ilacın herhangi bir yan etkisi var mı kilo alma uyku vesaire Ne bileyim