Kizlar bu donemsel mi 1 de uyaniyor 4 e kdr uyanik 3 te uyandi suan bi bck saat oldu uyanik hic uyucak gibide degil uyumicm dio zaten ya napsam uyumuyo cocuk bn anlamadm smdi de bu cikti zaten uykulrmz oldm olasi sorunlu ama bu kdr gece uyanik kalma suremiz yoktu huy oldu resmen nasil duzelcez