Kızlar bebeğim 6 aylık öksürüyor ya napabilirim zaten sabah acile götürüp buhar vericm sürekli de kabız oluyor ek gıdaya da geçtim jel kullaniom kabız için nasıl geçer bu kabızlık ya sürekli böyle o da rahatsız oluyor bende huzursuzum anlarsınız beni anneyiz onlar hasta olunca biz daha çok duygusal oluyoruz.