Kızlar sağlıkocagına gitmiştim 5 gün önce bugün doktora gittim gaz için sancısı için birde doktor kontrolü hiç olmamıştık onun için hastanede doktorum 900 gr aldığını söyledi geceleri mama vermeme devam etmem gerektiğini söyledi sağlıkocagındaki gerek bulmamıştı mamaya sizin bebekleriniz kaç kilo almış doktorunuz ne dedi yardımcı olurmusunuz🌸