mrvyad hiç vakit kaybetme derim çünkü bizim ön yan dişlerden birini kıl payı kurtardı doktor köke kadar indim düşebilir bile dedi ama şükür düşmedi şuan oğlum 6,5 yaşında hiç bir sorun olmadı sadede kopararak ekmek elma vb şeyleri yiyemedi o kadar başka dikkat ettiğimiz bi durum olmadı tabi 6 ay kontrolleri ve diş fırçalama dışında. Biraz maliyetli oluyor ama inanın buna değer yani. Dişleri çektirmek asla doğru değil mesela onu sakın yaptırmayın diş yeri kaybolunca bu sefer sonraki dişler çok dengesiz çıkıyormuş bu sefer çocuk diş telleriyle vs ile daha çok uğraşıyor maliyetide keza öyle. Bi kaç kişi çektirin falan demişti bize hani nasıl olsa gelecek diye doktor asla böyle bişey yapmak doğru değil dedi.