Kızlar hangi başlığı açayım yada seçeyim bilemedim şimdi bi konuyu açmak ve başından geçen varsa fikir almak istiyorum. Kayınvalidemin boynunda fıtık var algoloji doktoruna randevu alıp gitmiş doktor ameliyathane de gün verip iğne yapıcam demiş. Igneleri kaynanam almış bana gösterdi iğne üstünde decort ampül yazıyo yanlış mi biliyorum bu ağrı kesici ampül değil mi ? Böyle bi işlem yaptıran oldu mu daha önce. Anestezi alıp yapılacakmış