defneduruu bebiskoveannesi hiç denemedim hep gündüz verdim hemen eriyor ztn gündüz neden vermiyorsunuz
maygirl bebiskoveannesi uyanikken almiyor mu?tadini cok sewiyor bebekler cunku..dokmeyin, bogazina filan kacabilir.eriyen bisey ama, toz gibide neticede ani bi nefes alış-veris yaparsa kacabilir genzine..
bebiskoveannesi maygirl yok malesef çığlık çığlığa kalıyo. Bide huzursuz uyanıyo sürekli şu an ama ağlatmak istemiyorum. O yüzden bi tetagil vereyim demiştim
melenbeg Nefes borusuna kaçabilir ama belki bi çay kaşığına koyup üzerine su döküp eritip ağzına dökebilirisiniz
bebiskoveannesi seymammm hemen eriyo bişey olmaz diye düşündüm ama sonradan vazgeçtim ne olur ne olmaz diye vermedim
bebiskoveannesi Feyzosumunannesi uyurken bi denedim ağzını açmayı ama ona bile kafasını sağa sola çevirdi. O şekilde parmağımla hiç süremem heralde