333 grip olunca rahat silebiliyormısun birde benim burnumda fazla birşey yok ama ben takıntı haline getirmiş durumdayım kime söylesem saçmalama yapdırma burnun kötü değilki diyorlar öneriyormusun az bir yamukluk üsttede biraz kemik var dışardan absürt durmuyor ama ben taktım işte bıçak altına yatmaya değermi sence memnunmusun sen yeni burnundan 😁