ayseorhann ya ben 3 buçuk sene önce 1500’e almıştım. E bebekte de geçen görmüştüm 3-4 bindi yanlış hatırlamıyorsam fiyatını. Bende kızıma beşik küçük geldiği için bu ahşap beşikten almıştım. Büyüdükçe kademesini en aşağıya çekmiştik. Yani bence çoook pahalı bir şeye gerek yok çünkü 5-10 sene kullanamayacak zaten. Ki dediğim gibi aradan 3 buçuk sene geçti hala sağlam 2. Ye kullanıyorum öyle düşünün😂😂