bu durum bende de vardı hem namazda hem gusülde. ben söyle düşündüm kooca evrenin yaratıcısı ben onun için niyet ettikten sonra 2ye 3e takılır mı? Allah benim ona 3 diye niyet ettiğimi biliyor şaşırmak benim kulluğumdan kabul etmek onun yüceliğinden. Allah mükemmel olmamızı beklemiyor. Ayrıca bir de giden suya de günah israf da şeytandan. Şimdi karıştırınca 2.rekattayım sus ya da ağzına da su aldın he he falan diye kendimi uyarıyorum nahanha