yuksell123 Merhabalar bebeğim dört buçuk aylık nerdeyse bir aydır burnu dolu tıkanıklık yok öksürük ateş yok kaç kere doktora götürdüm ciğerde değil serum fizyolojikle temizle dedi ama hala emerken burnunda horlama var baby vac siparişi verdim ama kullanmaya korkuyorum var mı bu aylarda kullanan
irmhzl yuksell123 abimde ondan vardi benimki nefesle cekmeli ondan alicaktim daha hesapli fakat gece filan nasil acilicak mesela, 15 gunlukken nefesli cekmeye baslamistim suan 9 ayligiz yine tikali asla durmadigi icin yapamiyoruz
HilalSerdaroglu Baby vacı ağzınız ile de çekebilirsiniz süpürge kuvvetli olur diyorsanız. Benim oğlum korkuyor o şekilde yapıyoruz yine güzel temizliyor. Bence düzenli deniz suyu kullanmayı deneyin. Sabah akşam her gün gibi.. çok küçükmüş o yüzden mi alerji ilacı vermediler acaba 🤔
yuksell123 Rumeysakzlkya111 irmhzl nefesli çekmeli var bizde de ama baby vac tüm hepsini temizliyor diyorlar denemek istedim ama korkuyorum
Rumeysakzlkya111 Ben kullandım normal hala kullanıyorum oğlum 27 aylık oldu, normal süpürgenin en düşük ayarında çekiyorum iyi ki almışım dedim o kadar güzel kolaylık ki anlatamam size günde beş defa çekiyorum, geceyi çok rahat geçiriyor