Unicorn67 kızlar dün bebeğim koşarken düştü parmağı biraz morarmaya başladı hemen buz koydum ağrısı v.s yok ellerini kullanıyor başına gelen varmı yine de benim içim rahat etmiyor bugün morluk biraz daha azalmışti sanki ne yapmam lazım
simseklivekalpli Unicorn67 kırılmış olabilir. Hareket ettirmesi kirik olmadığı anlamına gelmez. Benim de aynı parmağıma voleybol topu geldi yıkadım elimi devam ettim kırılmış ve çıkmış. Morarınca falan gittik hastaneye gec kaldığımız için ameliyat oldum.
Unicorn67 MiracAlpinveUmutunAnnesi evet bu dünkü fotoğraf ilk hali uyuyor ya gidemem ki şimdide içim içimi yiyor
simseklivekalpli Unicorn67 geçmiş olsun sabah ilk işiniz acile gitmek olsun bence. Hareket ettiriyordum ve agrım yoktu. Kirik ağrısı olsa duramaz vs parmaklar için geçerli değil bence en korktuğum şeydir benim
Aklimideliricem Şişlik ve morluk var dünden götürmeniz lazımdı kırık vs olmasa bile en azından krem yazarlardı sizinde içiniz rahat ederdi
Unicorn67 Aklimideliricem evet götürmem gerekiyordu ama işte o an ne bileyim normal de en ufak şeye götürürüm o an goturmedim nedense
Melekkk06 Unicorn67 kurban Bayramı’nda oğlumun parmağına taş düştü kanadı baya hiç kırık aklıma gelmedi 2 gün köyde kaldık araba yoktu eşim de gorevdeydi annemlere geçtim otobüsler sefer açınca hastaneye götürünce kırık vardı parmağında 2 gün boyunca hiç aglamadi üstelik nasıl dayandj anlamadım ihmale gelmiyor muhakkak götürün
maygirl Unicorn67 kırık olablir.sislik ve morarma var demissiniz.Annemdede olmustu hareket ettiriyordu ama kırıkmış.gec kaldiğımiz icin bisey yapamadilar kemik eğri birleşti.bebekle tabiki kiyaslamiyorum ama ne olduğu belli olmuyor.siz yinede gosterin.gecmis olsun.
Unicorn67 simseklivekalpli hastaneye gittik çok şükür bir sıkıntı yok incinmiş sadece bugün morluk daha da azaldı