Hanımlar doğum yaptım ve üzerinden 3 ay geçti. Sezaryen doğum bana nur topu gibi bir göbek verdi. İlk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı ve ince belli bir insandım. Şuan ‘ o eski halimden eser yok şimdi’ parçası kafamda çalıyor. Neyse sorun şu ki bebeklerim küçük olduğu için spora yazılamıyorum. Yakın zamanda da gidemeyecek gibiyim. Bu sebeple evde egzersiz için kullandığınız bir uygulama ya da takip ettiğiniz bir kanal varsa önerinizi bekliyorum. Çok hazırım 🤓