Tam 1 yaşına gırdıgınde ayırdım odasını,iyi ki ayırmışım hem biz rahatız hem oğlum, 1 aydır çok sık kalkıyordu diş sürecinde diye her defasında kalkıp bakıyordum biraz o zorladı ama suan rahat. Gece beslenmesi normalde kesmiştik,ama diş dınemınde ıstedıgı ıcın kalkıp veriyorum. Eşim işe giderken hazırlandığında ses vs oluyordu uyanıyordu suan o tarz sorunlarda olmuyor,