avkatanne Geçen hafta mahmut aldım, normalde ahşaplardan istiyordum ama ikeadada ellediğimde ahşaplar sallanıyordu belki montajı tam değildir bilmiyorum ama şuan masayı heryere taşıyıp üzerine falan çıktığını görünce kötü bir seçim yapmamışım diyorum,, ama tabi görsel olarak ahşaplar çok daha hoş