Kızlar bebeğim yedi aylık sürekli ağlıyor özellikle şu iki gündür hafif gripti geçti gibi de ama sürekli ağlıyor asla yatağında yatmak istemiyor bir haftadır her gün dokuz on kere kalkıyor gece emmeyi bırakmak istemiyor bir saat emiyor çekiyorum bağırarak ağlıyor uyusa bile artık korkuyorum bişe mi oldu diye zaten sayısız doktora gittik bir sıkıntısı yok bıraz gazı var sadece ama bugünlerde çok kudurdu bir atak mı geçiriyor ben anlamıyorum artık geceler zehir oldu bende birlikte ağlıyorum katılarak ağlıyor başına gelen oldu mu