Merhaba hocalarım, ben 5 ay ücretsiz izin almıştım doğumdan ve doğum iznimden sonra.. bugün bitiyor o iznim ve tekrar izin içim dilekçe yazmam gerekiyor yaz tatiline kadar 1 haziranda doğum yaptım dilekçeyi nasıl yazmam gerekiyor şimdi 1 haziranda doğum yaptım işte şimdinin tarihini yazıp izin hakkımı kullanmak istiyorum diye mi, yoksa belirtmeli miyim ilk ücretsiz iznim bittiği için filan bir türlü toparlayamadım yardımcı olur musunuz ??🥰🥰