nurzenkin Kızlar 10 aylık olacağız az kaldı ama zorla yiyor ağlayarak ağzında tutuyor çoğunlukla anne sütüne o kadar alışmış ki sürekli emmek istiyor.Basina gelen var mı ne yapabilirim.