Kızlar merhaba, oğlumu geçtiğimiz ağustos ayında sünnet ettirdim. 6 yaşında okullar açılmadan halledelim dedik. Toparlansın derken okullar açılmış oldu 1.sınıf süreci de zorlu geçiyor malum bir türlü kısmet olmadı. Zaten çok abartılı bir mevlid yapmayı düşünmüyorum evde kadınlar arasında bir kaç komşum arkadaşlarım ve kayınvalidemler olacak. Tavuklu pilav turşu tatlı ayran yeterli olur diye düşündüm. Herhangi bir yatak ve masa süslemesi de düşünmüyorum. Yapsam gerek var mı ondan da emin değilim. Bu yüzdem hediyelik de yaptırmam. Sizin fikirleriniz neler ne tavsiye edersiniz