Kozlar oğlumu bu yıl 6 yaşında sünnet yaptırdım. Okullar açılmadan ağustos ayında. Toparlansın bi mevlid okuturum diye düşündüm ancak sonra okullar açıldı. 1.sınıfta yoğun ve zorlu olarak geçiyor bir türlü fırsat bulup yapamadım. Şimdi önümüzdeki hafta sonu yapsam diye düşünüyorum. Öyle çok kalabalık olmadan bi kaç komşum arkadaşım kayınvalidemler yeterli diye düşündüm. Tavuk pilav turşu tatlı ayran yeterli olur gibime geliyor. Herhangi bir yatak ve masa süsleme yapmayı da düşünmüyorum. Adet yerini bulsun diye bi okunsun evde istedim. Hediyelikde dağıtmam o yüzden. Sizce sade bi mevlid yeterli olur mu?