İlk bebeğim 4 ay 20 günlük tam. 4. Aya girmemizle beraber gece uykusuna geçtikten kısa bir süre sonra uykulu gözleri kapalı ağlamaya başladı 1 hafta 10 gün kadar sürdü sonra da olmadı şimdi bugün yine başladı. Büyüme atağı olabilir ama ben çok korkuyorum normal mi bu durum üzülüyorum ağlarken o ve zor sakinleştirip uykuya geçirebiliyorum siz neler yaşadınız lütfen yardımcı olun 🥺