Melikegb merhaba oncelikle biz 1 ay once sunnet oldu bebegim oncelikle igneyle uyustrmanin krem surerek uyusturmadan daha iyi oldugunu soyledi krem bikac saat sonra etkisi biter agri baslar igne ise ertesi gune kadar agriyi keser zaten ertesi gunde aci bitmis olur dedi biz igneyle uyustrduk sunnet oldu bitti hatta iyilesti cocuk farkinda bile degildi ayrica krem onermedi sadece sabah aksam ve her kaka yaptiginda batikon damlat dedi 3 gunden sonrada sabah aksam olmak uzere 3 gun ust uste 10 ar dk su icinde oturt dedi bizimki 3 gunde iyilesti ne agri ne sizi sadece biraz huysuzdu bebegim 3 bucuk aylik sunnet oldu buarada☺️