Mmutluanneee merhaba, benim yeğenimde o yaşlarda geçmeyen bir ishali olmuştu. Antibiyotik bir sürü şey kullandılar ama çocuk sürekli oluyordu, tahlillerde temiz çıkıyordu. Sonra dedim acaba bir şeye mi alerjisi var, çocuk her gün avokado yiyor bu arada ve avokadoya alerjisi varmış. Bazen farkında olmadan bir besin alerjisi de olabiliyor ama öncesinde kesinlikle bir çocuk gastroentolojiye götürüp, detaylı bir muayene ettirmek lazım.