Bende kızım 2 yaşındayken istedim ben tek kızım bunun zorluğunu çok çektim depremi de yaşadım ondan dolayı ikinci çocuğı erken istedim dedik olsun ikizlerim oldu baya bi atlatamadım çok zor zmaanalarıö geçti şuan onlar 20 aylık büyük kızım 4,5 yaş birlikte oynuyorlar şimdilerde biraz rahatladım ben belki tek olsaydı bu kadar zorlanmazdım ama Rabbim bi tane isterken 2 tane verdi çok şükür iyi ki olmuşlar diyorum şuan en önemlisi kötü zamanlarında birbirlerine yoldaş olurlar büyüdüklerinde başka kimseye ihtiyaç duymazlar kocam 40 yaşadı ben 30 herşey gençken gğzel daha erken evlenip daha erken yaşta çocuk sahibi olmak da isterdim mesela bundan dolayı da peşpeşe yapmak bana mantıklı geldi yani güveniyorsan kendine imkanların elveriyorsa yap gitsin kız 👧😄