Merhaba arkadaşlar kızım 2 aydır çok sık hasta olmaya başladı anne sütünü de bırakalı tam 2 ay oldu 25 aylık şuan ona bağlıyorum ama tabi bi yandan da saçma geliyor 10 gün iyi 5 gün hasta doktora götürdük kan tahlili aldılar ama bi şey yok çok az enfeksiyon var dediler antibiyotik kullandık geçti ama hala hala hastalanıyor kan tahlilinden de vitamin değerlerine bakmamışlar çok küçük bi ilçede yaşıyoruz çoğu vitamin değerlerine bakmıyorlar maalesef ama bağışıklığını güçlendirecek bir şeyler arıyorum var mı kullandığınız takviye acaba d vitamini falan düşünüyorum onun yanında neler kullanılabilir acaba var mı hastalığı önlemesi için sizin kullanıp memnun kaldığınız takviyeler