Merhaba canım anneler😍
Bebeğim 16 aylık yaklaşık iki ay önce boğaz enfeksiyonu olduğu için antibiyotik kullanmak zorunda kaldık.
Sonrasında kusma ve ishal başladı. Haftada 2 gün serum yedi hastahanede yattık falan yaklaşık 1 ay da böyle sürdü.
Şu an bağışıklığı çok düşük en ufak şeyde ishal oluyor bu durumu yaşayan var mı?
Lütfen bana bi akıl verin !!!