maygirl miabel9 odaniz kac derece oluyor?16 20 arasi ise 1.6 yeterli olur..20 26 arasina 1 tog yeterli. 1 kullaniyorum.en dusuk 23 oluyor ew cunku. 1.6 da terleyip kuruyor uzerinde uyurken iyice hasta oluyor o sekilde.
miabel9 maygirl 22 24 arası oluyor genelde. Aa genelde de 1.6 önerilmiş 1.0 da içine ne giydiriyosunuz
esenhanimm miabel9 bende daha kullanmadığım için bilemiyorum ama benim kızım sıcağı seviyor van da yaşıyorum burası da bayağı soğuk oluyor
tsmutter ShutUp ben de eleleden 2.7 aldım evim 21-22 derece zemin kat merkezi ısıtma, kasımda açıyorlar onu da. Ama kalıbı kocaman diye giydiremiyorum şu an
ShutUp tsmutter 6-18 ay arası sipariş ettim ama büyük gelirse yine de giydiririm el ve ayak kısımlarını katlarım. sizde o şekilde giydirebilirsiniz
busrastattz Mersin’de yaşıyorum ilk kez bu sene uyku tulumu deneyimleyeceğim, 1 ve 1.6 aldım. Havanın derecesine göre içini ona göre giydirmeyi planlıyorum bakalım nasıl olacak:)
ilay-mom 26merve26 bu aksam deneyeceğim ilk defa ama sıcağı pek sevmiyor ve elyaflı yani 1 tog olmasına rağmen baya kalın içine askılı zıbın giydirdim inşallah üşümez 🥲
26merve26 ilay-mom 20 dereceye göre baya az gibi canım ya bugün üzerini örtte yarın içini desteklesen iyi olur sanki yada evin derecesini 23 e çekebilsen 😇
tsmutter ShutUp katladım ama inanılmaz kaba durdu ya ben kızım olsam sinir olurdum -rahatıma çok düşkünüm- 😅