Mnktrtaaa bildiğim kadarıyla 3yaşta hatta ne kadar uyursa o kadar iyi diye biliyorum.Ben çocuğumda uykusuzluğun verdiği huzursuzluğu gözlemliyorum öğlen mesela çoğu zaman uykusu geliyor ama uyumuyor ne yaparsam yapayım asla kendi istemezse uyumuyor.Sabah 8/9arası kalkar özellikle akşam sekizden sonra sürekli huysuz, mızır mızır ama yok 10da uyuyor kurulu alarm gibi.