Merhabalar geçen ayın 23 ünde 9. Ay aşısı yapıldı. Çocuğum 11 aylıktı. Aşı temini edemiyoruz diye doğduğundan beri aşılar ay olarak geç yapıldı. 23 eylülde 1 yaşına girdi ve sağlık ocağı yarın 1 yaş aşısı için aradı. 9. Ay aşısı ile 1 yaş aşısı arasında 3 ay olması gerekmiyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim.