Poyrazmom0 eğer huzursuz, mama süt vs tüketmiyor, halsiz gibiyse götürmenizi tavsiye ederim en azından içiniz rahat olur. Kışın oğlumda da aynısı oldu, çok yüksek olmamasına rağmen götürdük bronşitin eşiğinden dönmüş. Tabii ki tedirgin olmanızı istemem bu dönemlerde özellikle kafası çok sıcaksa vücudu normalse diş olabiliyor