Merhaba oğlum 3 buçuk yaşında tuvalet egitiminde hiçbir sorun yaşamadık hemen alıştı çiş e zaten kaka da da sorun yoktu ama son 2 aydır kakasını tutuyor saklanıyor hiç kızmadım hadi annem tuvalete dedim ağlayarak gitti ve inattan hiç yapmadı iki güne bir zorla ben tuttum tuvalete öylelijle yaptı kabız değil çocuk doktoruna götürdüm kabuzlık ilacı krem fşan verdi kullandık yine tutmaya devam ediyor hatta tutamadıgı için kacırıyor ama hala söylemiyor tutuyor ne yapmalıyım psikoloğa flan götür diyor eşim şaşırdım ne yapacağımı