sna306_ kim diyor ya ben sürekli köyde toprakla oynatıyorum görümcem oynatmazdı çocuklar durmayıncada vururdu ya topraks çocuk olur mu küçük kızı ayaklarından dolayı elektirik alıyor Oyizfen toprağa basmasi kask dedi doktor bastiriyor ayakları içe dönük olanlara doktor aynı şekilde toprağa bassın diyor sen bakma onlara ben çocuğuma h bi zaman yapma etme demedim sadece düşmesinden korkarım sadece ondan sbeb üzsene düşsem yoksa kirlendi etti diue bisey demiyorum