duyguluanne Merhaba hanımlar , Ana okuluna giden oğlumun etkinliğiyle alakalı bir soru sordum öğretmenine bugün saat 13.00 gibi normalde hiç kendisini aramadım ya da mesaj atmadım ama o beni iki defa nöbet çıkışı akşam aradı konuştuk oğlumla ilgili ama bugün mesaj attığımda geri dönüş yapmadı kendimi kötü hissettim arayıp rahatsız etmemek adına mesaj atmıştım ama cevap vermedi kendimi kötü hissettim ayıp mı ettim acaba ?Pazar günü öğretmeninize mesaj atar mısınız sınıfın bir whatsap grubu yok olsa diğer velilere sorardım hiç birinin numarası da yok
begum0129 duyguluanne kendinizi kötü hissedecek bir şey yapmadınız her insanların işi de olabilir bugün pazar günü bugün sonuöta
Kuzularinanasi duyguluanne mesguldur bakamamistir.veya acil cevap gerektircek bisey degildir.sonucta mesai gunu ve saati degil.cevap vermeyebilir yani.bu hakkidir.bu saatten sonra cevap da yazmayabilir.yarin sabah ogrenirsiniz yuzyuze sorunuzun cevabini.yani böyle seylere takilmamak lazim veli olarak.isin yönetmelik ve resmi kismina gelecek olursak ogretmen veli gruplari yasak Hele ki bu watsaptan once ogretmenin telefon nosu bilmek bile imkansizdi.
Misssitare duyguluanne pazar günü ve akşam 10 dan sonra çok elzem bir şey değilse rahatsız etmemek gerekir.
dmk34 duyguluanne bi öğretmen olarak söyleyeyim mesai saatleri dışında o kadaaar çok ve gereksiz mesaj geliyo ki bizlere o yüzden atmamanızı tavsiye ederim. Çok acil bi şey değilse tabi ki.
duyguluanne Misssitare bundan sonra dikkate alıcam bir şey olursa da hocam rahatsız etmek istemedim diyeceğim ya da bir velinin numarasını alayım bu hafta içinde bir kahve günü düzelneyeceklermiş
Elif1150Ecem duyguluanne sizin için Whatsapp Grubu açmış mıydı öğretmeniniz, eğer actiysa ordan sınıf velilerin numaraları eklidir, oradan mesaj yollayıp sorabilirsiniz 🤗,hafta sonu olunca muhtemelen görmemiş olabilir…
diloss642 Veliler mesaj atarken sadece kendi mesajlarını dikkate alıyorlar yani mesela ilk defa mesaj atıyorum gibi bir cümle kullandın di mi halbuki arka planda gece 12 de arayan zırt pırt arkadaşı gibi yazan ya da selam bile vermeden direk soru soran derste üst üste arayan o kadar insan var ki ben bi süre sonra artık sinirlenmeye başladım ve resmen taciz ediliyorum gibi hissettim düğün nikahımda bile nikah esnasında mesaj atıldı bana o nedenle hafta sonu olduğu için dönmemiş olabilir
duyguluanne diloss642 gece on ikide mesaj atan insan mı olur onu direkt engellsinler zaten saygısızlık
bloommom duyguluanne öğretmen değilim ama mesai saatleri dışında bende hiç bir müşteriye cevap vermiyorum sonuçta herkesin bir özel hayatı var ve buna saygı duymak zorundayız
Dondurmalikahve duyguluanne Ne yazdığıniza bağlı. Mesela oğlum hasta ise hocam … (Oğlumun adı) Gelmeyecek yazardim. Bunu da gündüz yazardım genelde belli saatten sonra yazmam hiç. Onun dışında başka genel durumu ile ilgili soruları pazar gününden önce yazardım zaten İnce öğretmen yazarsa yazardım. Öğretmene çok mesaj atıp rahatsız etmem.
mamabear_ duyguluanne bence kimse kimseyi hayati bir konu olmadıkça pazar ve tatil günleri ve akşam saatinde rahatsız etmemeli. Herkesin çoluğu çocuğu, eşi ya da özel hayatı var sonuçta. Ben olsam ben de cevap vermezdim. Bir dahakine dikkat edersiniz olur biter kafaya takmayın
kirmiziucanbalon duyguluanne cvp vermemesi normal. Atmıştt teli bir yana kafa dinliyor dur. Pazar sonuçta eşiyle zaman gecirmek isteyebilir