momofbabyboy Bence ağlama krizleri kesinlikle normal değil… Doktorla konuştunuz mu? Ben tam 6 ayını doldurunca çalışmaya başladım yarım gün çalışıyorum eşimle dönüşümlü bakıyoruz sadece uyurken sorun çıkarıyor meme istediği için, o zamanda mecbur 30 cc mama ver diyorum başka da öyle kriz söz konusu olmadı hiç…