Merhaba forumda bu başlığı aradığımda bir sürü açılmış konu ile karşılaştım ama yine de yazmak istedim. 2 aylık bebeğim var uyanıkken emmiyor memede ağlıyor hep, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım psikolojim alt üst olmuş durumda baz geçeceğim artık uğraşmaktan. Biberon çok nadir verdim iki ayda toplasan on-on beş defa vardır yoktur. Ne olacak böyle bilmiyorum yaşayıp da sonrasında düzelen var mı bu durumu