Herkese selamlar, 3 hafta önce tuvalet eğitimine başladık. 2. Günden itibaren çişini söylüyor hiç kaçırma olmadı. Kakasını da ilk günler anlıyorduk ve oturttuğumuzda yapıyordu. Şimdi geldiği zamanları anlıyorum oturtuyorum asla yapmıyor. Tüm gün o kadar güzelce anlatıyorum ki asla yapmıyor. Oturtup bekletiyorum anlatıyorum. Kalkıyor 5 dk sonra bi bakıyorum altına yapmış. Ne yapmalıyım inanın o kadar yordu ki beni. Var mı bu durumu yaşayan çözüm bulan, ilerleyen süreçlerde düzelen🥹 lütfen desteklerinizi bekliyorum sevgiler 🌸