Annemommommy Yaşayan varmı bugün PTT atmsınden ziraat kartıma para yatırcaktım kartı geri verdi parayı bekledim vermedi yaşayan vrmı bnkayı falm aradım süreç nasıl oluyor
momas Annemommommy bildiğim kadarıyla atmdekii paralar sayılıyor fazlası size yatıyor. Ama işlem biraz sürüyor
sencokbiliyon Annemommommy Her gün belli saatlerde sayım oluyor. Gece oluyor diye anımsıyorum. Fazla para çıkar zaten. Yarın iletişime geçersiniz. Biz de yaşamıştık, karta yatırdılar ertesi gün.
Annemommommy momas ne kadar sürer tahmini ödemeler için yatırmıştım 5 buçuk milyara yakın aşırı mağdur oldum yani
momas Annemommommy bilemedim bankaya bağlı arkadaşıma da oldu 40 bin yatırdı hesapta para gözükmedi atm sayılcak dediler hemen alamadı
Zeyyyd Annemommommy para miktarını biliyorsan eğer bankayı arayıp oradan Müşteri temsilcisi ile görüş tam rakam gerekiyor onlar size yardımcı olur 1 veya 2 gün içinde yatar 1 ay önce benim başıma geldi aynı olay miktarı unuttuğum için 3 4 gün sürdü
Zeyyyd Annemommommy wv Annemommommy önemi yok sizin paranızın miktarını bilip kayıt oluşturmanız gerek