kubra345 ay hiç vermeyin telefon vs çocuk ne yediğini anlar ne doyduğunu ne de aç kaldığını.. benimde bebeğim 11 aylık aynı durum oldu sıcaktan iştah bi gitti bi daha gelmedi ama hiç zorlamadım, alternatif sunmadım yemediği yemek yerine, sabırlı olun acıkmasına fırsat verin elbet yiyecek geçecek bu dönem❤️