Kızlar allah askına niye oluyor bilen varmi 1 aydır ıkınıyor emerken inliyor bağırıyor emerken çıldırıyor adeta kaka sorunu yok gazida yok her emmede böyle Yüzünü ve kafasini falan yolmaya calisiyor sağlık problemide yok geçen hafta kontrol vardi kafayı yicem üzülüyorum yaaa 🤦♀️